loading...
BIƬΛ-Dᄂ
Mehdisk بازدید : 220 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی شهرام شکوهی بنام من و تو و سال نو

ترانه: فرزاد حسنی ، آهنگ و تنظیم: میلاد ترابی


دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی با نام من و تو و سال نو

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی شهرام شکوهی بنام من و تو و سال نو

ترانه: فرزاد حسنی ، آهنگ و تنظیم: میلاد ترابی


دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی با نام من و تو و سال نو

 

متن آهنگ جدید شهرام شکوهی با نام من و تو و سال نو :

یه روزی می گفتم میشه با تو بود

میشه بی خجالت بهت فکر

میشه اسم کوچیکت وساده گفت

میشه قدم زد کنارت به عنوان مرد

تو هر چی ازم دور تر میشدی

من انگار بیشتر عاشقت میشدم

تو این عشق وجدان تو راحته

من این کار و کردم خودم با خودم

خدایــــــــا یکی توی گریه بهت رو زده

سپرده دوتامون و دست شما

خدایــــــــا مگه میشه امسال با بغض تحویل شه

یه کاری کن خوب شه حال ما

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی با نام من و تو و سال نو

♫♫♫♫♫♫

نه چیزی به جز سوال من و می گرفت

نه بی تو قلب نوزاد بود همه سال و با درد تو سوختم

مگه میشه بی غرق تو شاد بود

نموندی عذابم.و کمتر کنی

نرفتی که با رفتنت خو کنم

گناهم چیه این شب سال نو

باید عطر جا موندت و بو کنم

خدایــــــــا یکی توی گریه بهت رو زده

سپرده دوتامون و دست شما

خدایــــــــا مگه میشه امسال با بغض تحویل شه

یه کاری کن خوب شه حال ما

کیفیت 320

Shahram Shokouhi - Mano To-o Sale No

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلاااااااام.خوش اومدین.دوستون دارمممممممم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چالش خوانندگان. . . .کودوم؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 1,318
  • بازدید سال : 6,648
  • بازدید کلی : 65,875
  • کدهای اختصاصی