loading...
BIƬΛ-Dᄂ
Mehdisk بازدید : 248 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پیمان زارعی بنام به خاطر تو

ترانه و آهنگ : پیمان زارعی / تنظیم : نیما بهادری فرد / میکس و مستر : احسان احمدی

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی با نام به خاطر تو

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پیمان زارعی بنام به خاطر تو

ترانه و آهنگ : پیمان زارعی / تنظیم : نیما بهادری فرد / میکس و مستر : احسان احمدی

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی با نام به خاطر تو

 

متن آهنگ پیمان زارعی با نام به خاطر تو

درکم کن می دونم می تونی

چترم باش تو شب بارونی

من دنیام باور حرفاته

قلب من تو کف دستاته

قلب من تو کف دستاته

به خاطر توئه این همه دل خوشی

تو که با خنده هات قصه رو می کشی

من و تو با همین تا ته زندگی

داری برای من همیشه تازگی

داری برای من همیشه تازگی

تگ دوم آهنگ پیمان زارعی با نام به خاطر تو

باور کن تو فقط می دونی

از دنیا غم و بر گردونی

حس کردم که پر از ترددی

می دونم.حسم و فهمیدی

می دونم حسم و فهمیدی

به خاطر توئه این همه دل خوشی

تو که با خنده هات قصه رو می کشی

من و تو با همین تا ته زندگی

داری برای من همیشه تازگی

داری برای من همیشه تازگی

 

کیفیت 128

Peyman Zarei - Be Khatere To

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلاااااااام.خوش اومدین.دوستون دارمممممممم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چالش خوانندگان. . . .کودوم؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 1,372
  • بازدید سال : 6,702
  • بازدید کلی : 65,929
  • کدهای اختصاصی