loading...
BIƬΛ-Dᄂ
Mehdisk بازدید : 250 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پیکسل باند بنام آواره

ترانه : PesaMix , تنظیم :Mehdisk


https://rozup.ir/up/bita-dl/Pictures/Pixel%20Band%20-%20Avareh.jpg

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پیکسل باند بنام آواره

ترانه : PesaMix , تنظیم :Mehdisk


https://rozup.ir/up/bita-dl/Pictures/Pixel%20Band%20-%20Avareh.jpg

 

متن آهنگ آواره

چه آرومی تو این روزا نمیبینی که من تنهام

یه کاری با دلم کردی که بدتر شن همه دردام

حالا من موندم و دنیا که بوی تنتو داره

میخوام گریه کنم اما غرور من نمیذاره

ببین بی تو چه آوارم از این تنهایی بیزارم

با اینکه تو یه روز رفتی  به برگشتت امیدوارم

یه حرفی تو دلم دارم هنوز خیلی دوست دارم

درسته که تو بد کردی ولی تنهات نمیذارم
.
.
.
.

به چی زل زدی اینجوری ببین دنیام چقد تلخه

نمیدونی چقد دوریت برای این دلم سخته

برای این دلم سخته

تو روزای نبود تو میشم خیره به اون عکسی

همون که داری میخندی با این دیوونه برعکسی

ببین بی تو چه آوارم از این تنهایی بیزارم

با اینکه تو یه روز رفتی به برگشتت امیدوارم

یه حرفی تو دلم دارم هنوز خیلی دوست دارم

درسته که تو بد کردی ولی تنهات نمیذارم


کیفیت 320

Pixel Band - Avareh

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلاااااااام.خوش اومدین.دوستون دارمممممممم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چالش خوانندگان. . . .کودوم؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 232
  • بازدید ماه : 1,348
  • بازدید سال : 6,678
  • بازدید کلی : 65,905
  • کدهای اختصاصی