loading...
BIƬΛ-Dᄂ
Mehdisk بازدید : 98 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید و زیبای مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار بنام روز برفی

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، تنظیم : سعید زمانی ، آهنگ : مرتضی پاشایی


دانلود آهنگ جدید محمد رضا گلزار و مرتضی پاشایی به نام روزای برفی

دانلود آهنگ جدید و زیبای مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار بنام روز برفی

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، تنظیم : سعید زمانی ، آهنگ : مرتضی پاشایی


دانلود آهنگ جدید محمد رضا گلزار و مرتضی پاشایی به نام روزای برفی

 

متن آهنگ جدید محمد رضا گلزار و مرتضی پاشایی به نام روزای برفی :

چشام و می بندم می خوام هر چی غصه ست بمیره که تو خواب

یکی از تنم عطر تو رو پس بگیره نمیشه نمیشه

عزیزم نمی دونی عشقت چقدر سینه سوزه چه سخته

آدم چشم به تاریکی شب بدوزه همیشه همیشه

شبا بیدار و روزا خیره به عکست این شده کارم

دیگه طاغت ندارم دلم می خواد یه جایی اونور دنیا خودم و جا بذارم

آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره خیلی دلم می گیره

فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محمد رضا گلزار و مرتضی پاشایی به نام روزای برفی

♫♫♫♫♫♫

یه آدم چقدر طاقت غصه داره

چه جوری میشه خنده روی لب ها بذاره دوباره دوباره

به جایی رسیدم که با هیشکی حرفی.ندارم

نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم

نمی خوام بباره

شبا بیدار و روزا خیره به عکست این شده کارم

دیگه طاغت ندارم دلم می خواد یه جایی اونور دنیا خودم و جا بذارم

آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره خیلی دلم می گیره

فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره

کیفیت 320

Morteza Pashaei Ft Mohamadreza Golzar - Rooze Barfi

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدیه در تاریخ 1392/12/29 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود خیلی دوست داشتنی و احساسی بود .دوستش داشتم . مخصوصا من که وارد عرصه هنر هستم .اقای گلزار و پاشایی همکاری شما باهم باعث پیشرفت شما میشه .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلاااااااام.خوش اومدین.دوستون دارمممممممم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چالش خوانندگان. . . .کودوم؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 1,366
  • بازدید سال : 6,696
  • بازدید کلی : 65,923
  • کدهای اختصاصی